El pròxim dissabte 7 de març, el CEM Besòs acollirà un taller de defensa personal per a dones, amb l’objectiu de fomentar l’empoderament, l’autoconfiança i la seguretat personal en un entorn segur, inclusiu i respectuós.
Aquesta activitat s’emmarca dins de les accions commemoratives del Dia Internacional de la Dona Treballadora (8M) i està oberta a dones de totes les edats i condicions físiques. El taller ofereix un espai de trobada i aprenentatge on es treballaran estratègies bàsiques d’autodefensa, consciència corporal i gestió de situacions de risc o incomoditat.
El taller es durà a terme gràcies al servei municipal CIOD (Centre d’Informació i Orientació a la Dona), dins del seu compromís amb la prevenció de les violències masclistes i el reforç de l’autonomia de les dones.
Aquest taller vol ser un espai per reconnectar amb la pròpia força, reconèixer els propis límits i adquirir eines pràctiques de protecció personal, tant a nivell físic com emocional.
💬 “Dotar les dones d’eines reals d’autodefensa és una manera directa de reforçar la seva llibertat i seguretat.”
Les inscripcions es realitzaran a través del següent formulari online.